Kivitelezés, vállalási feltételeink
Ügyfél kivitelezés esetén:
Amennyiben a kivitelezést ügyfelünk saját maga, vagy megbízott kivitelezője végzi, akkor kérjük, hogy minden esetben figyelmesen olvassák el a beépítési útmutatót. Cégünk minden egyes ügyfelünk számára az adott hangszigetelési probléma leghatékonyabb megoldására törekszik.
Felmérés:
A legtöbb esetben javasoljuk a helyszíni felmérést, nem csak a hangszigetelendő felületek nagyságának megállapítása, hanem a zajforrások, az épület, munkaterület sajátosságainak feltérképezése miatt is. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy a leghatékonyabb szigetelési metódus megtervezése miatt akár a szomszédos lakásokba történő bejutást is tegyék lehetővé, illetve a valós helyzetnek megfelelő fényképeket, építési tervrajzokat is bocsássanak rendelkezésünkre.
A felméréseket alapesetben munkaidőben H-P 8:00-16:00 óráig végezzük, de egyedi megállapodással más időpontban is megoldható. Kollégáink a felmérés után minden esetben elismervényt, számlát adnak az átvett összegről. A felmérés átlagos ideje 30 perc, amely után 48 órán belül általában többféle hangszigetelési metódusra is, a hangszigetelés minden költségét magában foglaló írásos árajánlatot adunk. A felmérési díjat a hangszigetelés kivitelezéssel történő megrendelése esetén árkedvezmény fomájában jóváírjuk.
A felmérés aktuális költségét az Áraink menüpontban tekintheti meg.
Árajánlat:
Az árajánlat elfogadása után megrendelőnkkel szerződést kötünk, amely előzetes áttekintésre itt olvasható. A szerződés az abban elfogadott előleg átutalása után lép érvénybe.
Az általunk elvégzett munkákra három év garanciát vállalunk.
Amennyiben helyszíni felmérés nem volt, illetve a felmérés óta az ingatlanban, a körülményekben (új fal épült, szomszédba disco költözött, nem működik a lift a tízemeletes házban, a parkolási összeg módosult, a parkolás a helyszínen nem lehetséges stb.) a hangszigetelési munkára kiható változások álltak be, cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja. Erről a megrendelőt a munka megkezdése előtt tájékoztatjuk.
A munka átvétele, garanciális tudnivalók:
Kérjük, hogy vegyék figyelembe hogy a PhoneStar lapokat szobahőmérsékleten kell beépíteni és a relatív páratartalom nem haladhatja meg 60-70%-ot. Ezen paraméterek be nem tartásából származó, alakváltozás, vetemedés nem tartozik a garanciális problémák közé. Vizes helyiségekben mindenképpen javasoljuk vízálló gipszkarton burkolat alkalmazását.
A munka elvégzése után kérjük, hogy a megrendelő vagy megbízottja a munkát vegye át munkatársainktól. Amennyiben megrendelőnknek bármiféle kifogása van az elvégzett munkával, munkatársaink viselkedésével, esetleges hibákat, károkozást vélt felfedezni (munkatársaink levertek egy vázát, egy helyen nem fekszik fel a gipszkarton borítás), vagy szerződésben foglaltaktól való bármilyen eltérést tapasztal arról írásos jegyzőkönyvet kell felvenni, illetve a hiba kijavítását a munkatársainknak azonnal meg kell kezdeni. Amennyiben a hiba (pl. anyagszáradás miatt) nem volt azonnal felismerhető, azt haladéktalanul ügyfélszolgálatunk felé jelezni kell. A garanciális hiba elhárításáról cégünk lehetőség szerint soron kívül gondoskodik.
Amennyiben ügyfelünk ezt nem várja meg, a hibát saját maga hárítja el, vagy harmadik személlyel javíttatja ki a hibát ez esetben cégünknek nem áll módjában ezt anyagilag megtéríteni és ez a hangszigetelő rendszerre vállalt garancia elvesztésével jár. Kivételt képez a közvetlen balesetveszély elhárítása, de ez esetben is ügyfélszolgálatunkat a munka megkezdése előtt haladéktalanul értesíteni kell. A normál garanciális munkák harmadik személy/cég által történő elhárításához, ezen költségek megtérítéséhez cégünk előzetes, írásos beleegyezése szükséges.
Letöltés
Részletes vállalási feltételeinket itt olvashatja PDF formátumban!